چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
اهداء ۱۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی

معاون امور کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: در قالب سومین دوره پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» ۱۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

سمیه رحمان‌پور، معاون امور کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: در قالب سومین دوره پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» ۱۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد. کتاب‌های وقفی از کتابخانه شخصی محمد شمسی گمچی، دکترای حقوق، مدرس دانشگاه و از اعضای مجمع ملی فعالان جمعیت استان است.

رحمان‌پور ادامه داد: این مجموعه منسجم در زمینه‌های گوناگون، با موضوعات حقوقی، علوم سیاسی، تاریخی، دین و تفسیر، فرهنگی و اجتماعی، رمان و کودک و نوجوان است که می‌تواند به تکمیل بخشی از مجموعه کتابخانه‌های عمومی کمک کند.

وی بیان کرد: کتاب‌های اهدا شده پس از بررسی از سوی کارشناسان به‌زودی بین کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی توزیع شده و پس از آماده‌سازی در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

معاون امور کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی از خیرین، مسئولان، مدیران، ناشران، فرهیختگان و نویسندگان و همه افراد حقیقی و حقوقی دعوت کرد تا با وقف کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان به پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» بپیوندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها